Mä en ymmärrä mikä näissä Ylen au pairit-ohjelmissa on niin kiehtovaa mut jostain syystä ne saa mut aina katsomaan itsensä putkeen. Jotenkin siinä on sitä realistista elämänteatteria ja ihmisiä aidoimmillaan + kulttuurierot kiehtoo. Katoin sillon kun Los Angeles-versio tuli niin sen yhdessä yössä ja nyt katoin eilen ja tänään tuon Australiaan sijoittuvan uuden kauden. Pitää varmaan kattoo vielä se Lontoo-kausi tässä tänään vaikka koulutöiden ohessa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti